Motivation/idégrundlag
- Hjemmesiden skal gøre indholdet mere brugervenligt og spiseligt
- Siderne er ikke en WIKI, men kan måske erstatte denne helt i forhold til fokus
- Brugergruppen er klart defineret som værende
Potentielle faldgruber og forslag
- Forsøg ikke have en stor, forkromet portal til at starte med. Erfaring viser at hjemmesider med løbende tiltag, der er behovsbaseret, har større sandsynlighed for at overleve.
- Implementer “blødt ansvar” og ejerskab: Invitér brugerne til at give feedback, men også at lave tiltag for deres eget område, som egentlige editorer. WordPress er et godt værktøj her.
- Gør klar fra start at CT kan ændre sektioner, men vil så vidt muligt gøre det i dialog med de involverede parter
- Hav klar politik for professionel og relevant kommunikation dialog på hjemmeside for at undgå problemer, hvis der åbnes op for kommentarer.
- Brugere skal oprettes som brugere i systemet for at kommentere på sektioner (også for at undgå spam).
- Neglicer ikke mulighed for spam i alle systemer, hvor der kan kommenteres. Reagér prompte.